Home » Jaunumi, Latvija » «Laima» piena šokolādes pārdošanas apmēri pirmajā pusgadā pieaug par 56%

«Laima» piena šokolādes pārdošanas apmēri pirmajā pusgadā pieaug par 56%

Latvijas lielākā saldumu ražotāja «Laima» piena šokolādes pārdošanas apmēri 2016.gada pirmajā pusgadā pieauguši par 56% salīdzinājumā ar šo pašu periodu pērn, pavēstīja saldumu un uzkodu ražotāja «Orkla Confectionery & Snacks Latvija» sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša.

Pārdošanas apmēra pieaugumu veicinājuši «Orkla Confectionery & Snacks Latvija» veiktie uzlabojumi gan «Laima» piena šokolādes ražošanas tehnoloģijā, gan jaunas piena šokolādes līnijas «Tagad» ieviešana.

Pēc Mikšas paustā, patlaban «Tagad» līniju veido 90 gramu (g) šokolādes tāfelītes ar sešām garšām, kā arī 220 g tāfelītes ar divām garšām. Turpinot līnijas paplašināšanu, «Laima» jūnijā laida apgrozībā jaunus «Tagad» produktus – rīsu un sāļās karameles piena šokolādes bumbas.

Jau ziņots, ka «Orkla Confectionery & Snacks Latvija» ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) atbalstu veica uzlabojumus «Laima» piena šokolādes ražošanas tehnoloģijā un procesos. Ieguldot 1,5 miljonus eiro, tika iegādātas iekārtas, kas paredzētas vienīgi piena šokolādes ražošanai.

«Laima» 2016.gada 10.februārī tika pievienota kompānijai «Orkla Confectionery & Snacks Latvija», kura līdz 2015.gada beigām strādāja ar nosaukumu «NP Foods». «Orkla Confectionery & Snacks Latvija» pievienotas arī kompānijas «Staburadze» un «Latfood».

«Orkla Confectionery & Snacks Latvija» ir reģistrēts 2009.gadā, un tās pamatkapitāls ir 1,141 miljons eiro. Uzņēmuma īpašnieks kopš 2014.gada 26.augusta ir Norvēģijas koncerns «Orkla», kas iegādājās 100% kapitāldaļu visās «NP Foods» kompānijās «Laima», «Gutta», «NP Foods», «Staburadze», «’Staburadzes konditoreja», Lietuvas «Margiris» un «Detente».

Komentēt


© 2016 Eksports.lv · RSS · Designed by Theme Junkie · Powered by WordPress