Home » Eiropa, Jaunumi » Lego piedzīvojis lielāko pārdošanas kritumu pēdējo 13 gadu laikā

Lego piedzīvojis lielāko pārdošanas kritumu pēdējo 13 gadu laikā

Dāņu rotaļlietu ražošanas kompānijas “Lego” ikgadējie ienākumi 2017. gadā kritušies par 8%, vēsta “CNN Money”.

Straujā izaugsme, kas bija vērojama, pateicoties kompānijas radītajiem “Zvaigžņu karu” produktiem un piedzīvojumu filmai “The Lego Movie”, apstājusies.

Produktu līnijai liels pieprasījums bija 2015. un 2016. gadā, tomēr pērn pieprasījums mazinājies.

Kompānija skaidro, ka īpaši zems pārdošanas apjoms bija Ziemeļamerikā un Eiropā.

“Par saviem finanšu rezultātiem mēs, protams, neesam apmierināti,” atzina kompānijas vadītājs Nīls Kristiansens.

Kristiansens skaidroja, ka kompānijas vadīšana kļuvusi sarežģīta, taču viņš ir gatavs cīnīties, lai 2018. gadā biznesu stabilizētu.

“Lai sasniegtu ilgtermiņa izaugsmi, ir vajadzīgs laiks,” papildināja “Lego” vadītājs.

1932. gadā dibinātā kompānija “Lego” aizvien pieder tās dibinātāja Kirka Kristiansena ģimenei.

Foto: clement127/ https://www.flickr.com/photos/clement127/ https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/

Komentēt


© 2016 Eksports.lv · RSS · Designed by Theme Junkie · Powered by WordPress