Home » Jaunumi, Latvija » „Cido Grupa” pērn eksportu palielina par 30%

„Cido Grupa” pērn eksportu palielina par 30%

„Cido Grupa” pērn izdevies palielināt eksporta rādītājus par 30%, salīdzinot ar eksporta apjomu 2010. gadā. Latvijā realizēto dzērienu apjomu izdevies palielināt par 4% salīdzinājumā ar 2010.gadu.
Lielāko „Cido Grupa” eksportētās produkcijas daļu veido sulas, nektāri un sulu dzērieni – kopumā tiek eksportēti 39% no Latvijā saražotās sulu produkcijas.
Kopumā pērn „Cido Grupa” izdevies saglabāt stabilus finanšu rādītājus, galvenokārt pateicoties izvēlētajai produkta portfeļa paplašināšanas stratēģijai un eksporta attīstīšanai.

„Cido Grupa” prioritārie eksporta tirgi – Baltija un Krievija
Eksporta attīstīšana un paplašināšana ir viena no uzņēmuma prioritātēm. Pērn uzņēmuma eksporta rādītājus izdevies būtiski uzlabot, ko lielā mērā veicināja arī izveidojusies sadarbība ar „Latvijas Garantiju aģentūru” (LGA).
Marijus Kirstukas, SIA „Cido Grupa” ģenerāldirektors: „„Cido Grupa” pērn izdevās būtiski uzlabot eksporta rādītājus. Esam gandarīti par šogad izveidojušos veiksmīgo sadarbību ar Latvijas Garantiju aģentūru, kas uzņēmumam ļāva vēl vairāk attīstīt eksportu uz NVS valstīm, tostarp uz Baltkrieviju un Ukrainu. Stratēģiski svarīgākie uzņēmuma eksporta tirgi arī turpmāk būs Baltija un Krievija, kur „Cido Grupa” saražotajai produkcijai ir lielākās perspektīvas.”

Marijus Kirstukas uzsver, ka lielāko „Cido Grupa” eksporta portfeļa daļu veido sulas, nektāri un sulu dzērieni, un arī turpmāk šīs būs prioritārās eksportējamo preču grupas.
Kopumā „Cido Grupa” Latvijā saražoto produkciju eksportē uz Lietuvu, Igauniju, Krieviju, Baltkrieviju, Ukrainu, Lielbritāniju, Īriju un citām valstīm.

Komentēt


© 2016 Eksports.lv · RSS · Designed by Theme Junkie · Powered by WordPress