Home » Jaunumi, Latvija » “Food Union” ievērojami samazina cenas un meklē jaunus eksporta tirgus

“Food Union” ievērojami samazina cenas un meklē jaunus eksporta tirgus

funpienaproduktucenas2_b

Saistībā ar Krievijas noteikto piena produktu eksporta embargo vadošais piena pārstrādes uzņēmums Food Union būtiski samazina cenas visiem uzņēmuma piena produktiem – pienam, kefīram par 20%, sviestam par 30% un visai pārējai produkcijai par 10-15%, informē uzņēmums.

Uzņēmums ir nosūtījis lūgumu mazumtirgotājiem proporcionāli atspoguļot šādu samazinājumu produktiem plauktos no 21.augusta.

“Mēs uzsākam vislatvijas zemnieku atbalstu programmu. Samazinot produkcijas cenas veikalu plauktos, ceram uz būtisku patēriņa pieaugumu, kas mums ļaus saglabāt un pat palielināt Latvijas zemnieku saražotā piena iepirkuma apjomus. Tas ir mūsu kā vadošā piena pārstrādātāja pienākums, savukārt zemniekiem un nozarei kopumā tas ir izdzīvošanas jautājums,” skaidro AS Rīgas piena kombināts (Food Union grupa) valdes priekšsēdētājs Normunds Staņēvičs.

Cenu samazinājums attiecas uz visiem Food Union ražotajiem piena produktu zīmoliem un produktu veidiem – “Valmieras piens”, “Rasa”, “Lakto”, “Limbažu piens” un “Rasēns” pienu, kefīru, krējumu, sviestu, biezpienu, saldo krējumu, jogurtiem un krēmsieriem, kā arī “Lakto” raudzētajiem produktiem.

“Aicinām mazumtirgotājus uztvert šo soli ar sapratni un operatīvi reaģēt proporcionāli samazinot produktu cenas plauktos, lai ikviens Latvijas pircējs var ar savu maciņu parādīt atbalstu Latvijas piena nozarei,” uzsver Normunds Staņēvičs.

Jau vairākkārtīgi ziņās ir izskanējusi informācija, ka Lietuvas piena iepircēji ir lauzuši līgumus par piena piegādēm no Latvijas. Tā rezultātā Latvijas zemnieki ir saskārušies ar Latvijā ražotā piena realizācijas grūtībām. Food Union izprot šīs problēmas aktualitāti un ir izveidojis programmu, lai palielinātu iepirktā piena daudzumu no Latvijas zemniekiem.

Food Union aicina mazumtirdzniecības ķēdes pārskatīt un palielināt kopējo vietējās piena produkcijas klāstu veikalu plauktos par samazinātām cenām kā arī atzīmēt tās ar īpašām zīmēm “izvēlies vietējo preci”, lai patērētajam būtu ērtāk, vieglāk un pieejamāk savu izvēli izdarīt par labu kvalitatīvai Latvijas precei.

Food Union turpina meklēt jaunus eksporta tirgus un piemērot darbību jaunajai tirdzniecības situācijai. Food Union plašais kvalitatīvu un patērētāju iecienītu produktu klāsts ir pamats mūsu pārliecībai, ka uzņēmums veiksmīgi tiks galā ar šo nopietno tirgus izaicinājumu.

 

 

Komentēt


© 2016 Eksports.lv · RSS · Designed by Theme Junkie · Powered by WordPress