Home » Āzija, Jaunumi » Vēstniecība Japānā „Latvijas Dizaina dienās” Nagojā iepazīstina ar Latvijas produkciju

Vēstniecība Japānā „Latvijas Dizaina dienās” Nagojā iepazīstina ar Latvijas produkciju

No 29.maija līdz 2.jūnijam Japānas pilsētā Nagojā premium klases automobiļu Lexus izstāžu zālē norisinājās „Latvijas Dizaina Dienas” (Latvia Design Days). Pasākumu organizēja Latvijas vēstniecība Japānā sadarbībā ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru un Lexus Hoshigaoka izstāžu zāli Nagojā.

Pasākumā apmeklētājiem bija iespēja iepazīt Latvijas dizaina preces. Izstādē tika pārstāvētas firmas: Munio Candela, Studio Naturals, HUGU, Ars Tela, 3 Wind Knots, Maffam Freeform, Stenders, Emils Gustavs, Ginta. „Latvijas Dizaina dienas” tika aicināti apmeklēt profesionālie universālveikalu un dizaina veikalu menedžeri, lai tiktos ar uzņēmumu pārstāvjiem, kas bija atbraukuši no Latvijas, un pārrunātu iespējamo sadarbību.

Vienlaikus pasākuma ietvaros bija iespēja apskatīt Latvijas vēstnieka Japānā Pētera Vaivara fotoizstādi par Latviju.

1.jūnijā Latvijas vēstnieks Japānā P.Vaivars atklāja svinīgu pasākumu un pieņemšanu par godu „Latvijas Dizaina dienām”. Pieņemšanā piedalījās Toyota Corporation un Lexus izstāžu zāles vadības pārstāvji, vietējo masu mediju pārstāvji un Lexus izstāžu zāles VIP klienti. Viesiem pasākumā bija iespēja iepazīties arī ar Latvijā ražotiem pārtikas produktiem – Lāču rupjmaizi, Latvijas Piena ražotiem sieriem „Trikāta”, kaviāru „Mottra”, šokolādi „Emils Gustavs” un „Latvijas balzama” produkciju. Latvijas produkcija guva īpašu atzinību viesu vidū. Pasākumā vēstnieks informēja klātesošos par Latvijas kultūras un ekonomikas aktualitātēm, kā arī aicināja apmeklēt Latviju.

„Latvijas Dizaina dienu” ietvaros tika demonstrētas arī filmas par Dziesmu un deju svētkiem, kā arī tika prezentēta Rīga kā Eiropas kultūras galvaspilsēta 2014. gadā.

Sadarbība ar tādu pasaulē zināmo firmu kā Lexus ir nepārprotami ļoti liels ieguvums Latvijas dizaina uzņēmumiem Japānā. Šāds pasākums, kurā vienlaicīgi tiek prezentēta gan Latvija kā valsts un tūrisma galamērķis, gan arī kāda no valsts eksporta preču nozarēm, ir lieliska iespēja kā veicināt Latvijas vārda atpazīstamību Japānā, par kuru japāņu auditorijai joprojām ir ļoti maz kas zināms.

Komentēt


© 2016 Eksports.lv · RSS · Designed by Theme Junkie · Powered by WordPress