Home » Āzija, Jaunumi, Latvija, Latvijas uzņēmumi, Meklē sadarbību » “Food Union” uzsāk piena eksportu uz Ķīnu

“Food Union” uzsāk piena eksportu uz Ķīnu

Paralēli jau esošajam saldējuma eksportam, piena pārstrādes uzņēmums “Food Union” uzsācis regulāru piena produktu eksportu uz Ķīnu, medijiem pavēstījusi uzņēmuma sabiedrisko attiecību vadītāja Linda Mežgaile.

AS “Rīgas piena kombināts” valdes priekšsēdētājs Normunds Staņevičs skaidro, ka piena produktu eksports uz Ķīnu ir otrais secīgais solis “Food Union” ieiešanai šajā tirgū, un, lai arī tam bija nepieciešams ilgāks laiks nekā saldējuma eksporta uzsākšanai, uzņēmumam tas ir pēc apjoma vērienīgāks un nozīmīgāks notikums.

“Ja turpināsim strādāt kā iecerēts un palielināsim eksporta apjomu, Ķīna visai drīz kļūs par vienu no mūsu svarīgākajiem eksporta tirgiem,” stāsta Staņevičs.

“Food Union” uz Ķīnu uzsācis eksportēt UHT pienu (piens pasterizēts augstākā temperatūrā, kas nodrošina ilgāku glabāšanas termiņu) ar produktu zīmoliem “Limbažu piens” un “Rasa” 200 mililitru iepakojumā, ko Šanhajas “premium” lielveikalos pārdod 16 iepakojumu komplektos.

No jūnija “Food Union” pienu uz Ķīnu eksportē ar jūras konteineriem divas, trīs reizes mēnesī. Jau līdz šā gada beigām uz Ķīnu plānots aizvest ap 300 tonnām piena.

“Plānots, ka gada laikā Ķīna varētu kļūt par vienu no piecām “Food Union” lielākajām eksporta valstīm, tādējādi ļaujot uzņēmumam daļēji kompensēt zaudējumus, kas radušies Krievijas noteiktā piena produktu importa embargo dēļ,” uzsver kompānijā.

“”Food Union” produkcija Ķīnā tiek piedāvāta kā augstākās kvalitātes piens no Latvijas, kas ir Eiropas valsts, kurā attīsta simtiem gadu senas piensaimniecības tradīcijas dabiskā, tīrā un zaļā vidē,” skaidro kompānijā.

“Food Union” ir pirmais piena pārstrādes uzņēmums Baltijā, kam izdevies ieiet Ķīnas tirgū ar savu piena produktu piedāvājumu. Saskaņā ar uzņēmumā sniegto informāciju Ķīnas piena produktu tirgus ir mērāms 45 miljardos eiro, un tas katru gadu turpina palielināties par 10%. Vismaz pusi no kopējā apjoma veido piens un jogurts, pārējo daļu – piena pulveris un citi industriālie produkti.

“Food Union” nākamajā gadā plāno izvērst savu eksporta portfeli, uzsākot arī UHT jogurta, krēmsiera un citu produktu eksportu uz Ķīnu.

Foto: Publicitātes
Atslēgas vārdi: , ,

Komentēt


© 2016 Eksports.lv · RSS · Designed by Theme Junkie · Powered by WordPress